Sulee_ Kızımın yarın doğum gunu 4.yaş anne kartı yarin mi bitecek ya bilen varmi bugünde ücretsiz basar mı acaba birazdan kizimi okuldan almaya gidicem otobusle bi tereddüt ettim şuan 🤣🤣