Pateteslimanti Kızlar yıldönümünüzde eşinize ne hediyeler aldınız paylaşır mısınız fikir olsun aklıma hiçbirşey gelmiyor
nhts Pateteslimanti haftaya salı bizimde bende ayakkabı saat yada kışlık bir kaç şey bakacağım ihtiyacı var zaten gidip almıyor 🤦🏼♀️ ben alayım onları
momas Pateteslimanti 5. Yılımız bişey almıycam ama güzel hazırlık yapıcam kalpli balonlar aldım tavana asıcam misina ipi ile helyumlu gibi oluyor uçuyor gibi bir de pasta yapıcam 😍
Pirasalipuding Pateteslimanti şimdiye kadar kazak, saat, cüzdan seti, ayakkabı,gözlük,telefon, pjama takımı almıştım
hayrunn Pateteslimanti şu an bu duruma bende gülüyorum ama geçen aydı ve matkap seti aldım :) kullanacak bi alanı var mı yok ;) ama alet hırdavata düşkün seviyor adam koleksiyon yapıyoruz:)) bundan öncekilerde telefon pc akıllı saat vs almıştım. Şimdi doğum günü yaklaşıyor Allah izin verirse babamlarla ortak motorsiklet alacağız :)