Gerçekten çok yoruldum evet aşırı kontrolcülük ve bu bana zatar veriyor mu bilmiyorum ama aslında bu şekilde yaşamaktan memnunumda kızım 21 aylık etrafımızda çok relaks çocyk yetiştiren akrabalarımız var ben kızımla kurduğum iletişime söylediklerime vs dikkat ediyorum ama kimse etmediği için kimseue teslim edemiyorum yanında ben varken bile koruyamıyorum kızımı ciddi derecede ufakken korkuttular kuzenleri ve şuan psikoloğa götürdüm bana bunlar olucak kendini böule böyle savunmayı öğrenicek vs tarzında konuştu ama okuyorum çok çeşitli kitaplar vs hiçbirinde böule salın vs demiyor ben nasıl çocuk yetiştiricem anltabildim mi bilmiyorum