Oğlum 5-6 aydır tuvalet eğitiminde 3 yaşına 20 günü var ilk zamandan beri kakasını söylüyor bunda problem yok, son 1 aya kadar asla altına yapmazdı çişini söylemezdi ama ben götürdükçe yapardı saat aralığımız 2 bazen 3 saate kadar çıkmıştı gece kaçırmalarıda olmadı denecek derecede azdı. Son 1 buçuk aydır geceleri çişe 3-4 saatte bir kaldırmama rağmen altına yapıyor ve asla gündüz çişini söylemiyor az yapıp çıkıyor kontrol edebiliyor kendini çıktıktan 1 saat sonra altına yapıyor artık hiç altına kaçırmayan çocuk 4-5 kere yapmaya başladı ilk zamanlar yaşamadığım zorluğu şimdi yaşıyorum geceleri üst değiştirmekten uykularım perperişan kendimi geçtim hasta olacak artık tekrar beze dönmeyi bile düşünmüyor değilim ama zararlı oldugunu biliyorum kafayı yemek üzereyim ben ne yapayım