Merhaba arkadaşlar,
32 aylık bir kızım ve 6 aylık bir oğlum var. Oğlum doğduğundan beri kızıma yeterince zaman ayıramıyorum. Elimden geldiğince onunla oyun oynuyorum, parklara götürüyorum ama yine de enerjisini atamıyor. Etrafımızda yakın arkadaş veya aile desteği yok, bu yüzden tüm gün evde kalıyor.
Bu yüzden kızımı bir anaokuluna göndermeyi düşünüyorum. Ama bir yandan da bezli olduğu için tereddüt yaşıyorum. Sizce bezli bir çocuğu anaokuluna yazdırmak mantıklı mı? Hijyen açısından sorun olur mu, mahremiyet açısından doğru bir karar mı?
Maddi olarak çok rahat değiliz, tam gün ücretler genellikle 20.000 TL’den başlıyor. Günlük oyun ve yemek imkanları var, bazı yerlerde bale, jimnastik, İngilizce gibi aktiviteler de sunuluyor. Kızıma çok şey katacağını düşünüyorum ama bezini başkasının açması konusunda endişeliyim.
Diğer anneler, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?