dgltkn Doktora götürdüm sabah şurup vs yazmadı bol bol emzir burnunu çek dedi , fitosan şurup var versem mi acaba , birde doğal yolla ne uygulayabişirim soğan karanfil koyucam baş ucuna , 7,5 aylık
Minel-inannesi dgltkn oy daha ufakmış minnoş çok geçmiş olsun. Burnunu temiz tutun serum fizyolojik uygulayıp babyvacla çekin. Yatağına köşeye doğru bi kaç damla nane yağı damlatabilirsiniz. Soğan karanfil iyi gelir. Terletmeyin, açık havaya çıkıp evi de bol bol havalandırın.
AslanKadini_ dgltkn hani aşı vurunca ateş düşürücü veriyolar ya calpol gibi bebeğiniz için bundan var ise günde 1 tatlı kaşığı verin tok karnına bide bol bol emzir burnunu aç uyurken de baş ucuna soğana karanfil batır bi kaç tane koy yeter .. Baska bisey gerek yok
busskrmn dgltkn calpol verin bence bir yeri ağrıyorsa en azından dindirir , benim bebeğim aşı olduğunda ateşi vs olmasa bile bir ölçek verin huzursuzluğunu alır demişti doktorum. zaten çok küçük başka bir ilacı doktor da vermez serum fizyolojik yapıp buhar verebilirsiniz dışarı çıkarın temiz hava alsın 2-3 güne inşallah geçer 🙏🏼
hamcokelek33 dgltkn bşz de 5 aylığız geçen gün grip olduk. Soğana karanfil batırıp koydum. Bide doktorumuz nebülüzatörle serum fizyolojik ver burnuna dedi