Arkadaşlar merhaba, 4 yaş oğlum var konuşması henüz tam değil ama 3-4 kelimeyi de bazen tam kuruyor. Küçükçek damak ameliyatı oldu ben o sebeble konuşmayı geciktiğini düşünüyorum ama endişe de duyuyorum. Şimdi tam gün olarak kreşe verdik. Öğretmeni bizimle konuştu hafta içi bir gün rehberlik danışmanı gelecekmiş oğlunuzu yönlendirmek istiyor musunuz çünkü konuşması geç biraz dedi .
Aslında isterim ama sizlere sorum bu rehberlik konusunda herhangi bir kaydı olacak mı ?
Sisteme geçecek mi ben şahşen istemem sistemde okul hayatında kaydının olmasını. Ve ayrıca nasıl bi çözüm odaklı davranabilirim. Konuşma geçikmesi için ne yapmam gerekir. Şükür sağlık olarak ben farklı bir durum gözlemde görmedim .
Bu arada teyzemin torunuda annem diyor hep örnek veriyor oda çok geç konuştu ama şuan çok iyi konuşması da . Annem her çocuk farklıdır dio ama :)