Canim anneler merhaba, dogum yapali 3 ay oldu ve dün ilk adetimi oldum yalnız şöyle bisey var gece emzirirken carsafima kadar geçmiş kanama pijamam falan her yer kandi. Ben normalde böyle adet olmam hiç böyle kanamam olmaz. Simdi 2 saatte bir pedi tamamen dolduruyorum. Normal mi gecer mi doktora gitmeli miyim? Siz de nasıl olmustu ilk adet?