Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık gibiyken ilk hormonsuz spiralimi taktırdım 1 ay sonraki kontrolde kaymıştı, yerine ittirdi sonra tekrar kontrole gittim yine kaymıştı.1-2 ay sonra çıkartıp yenisini taktı. Hatta o sırada hormonlu önerdi en azından kaysa bile hormonu korur diye. Emzirdiğim için istemedim 4 ay sonra kontrole gittim yine kaymış bilgisi olan var mı? Vücudum kabul mu etmiyor yoksa doktorla mı alakası var? Aslında çok iyi ve meşhur bir doktor. Ağır kaldırmaya dikkat ediyorum ters hareketler de yapmıyorum yaşayan bilgisi olan önerisi olan yazabilir mi????