Tecrübe edinip aynı şeyi yaşayan biri varsa lütfen ban bir çare. Kızım 3 yaşında ve giyinmek onun için problem hiç bir şey giymek istemiyor. İç çamaşır giyince rahatsız oluyorum diyor. Eşofmanların bilek kısımları onu rahatsız ettiğini söylüyor elbise giymek istediğini söyledi hava şartlarından ötürü külot çorap giydirdim bacaklarını gıdıklıyormuş sinirlerim alt üst oldu. Şimdi belki de çocuk rahatsız oluyordur diyeniniz olacak kıyafetlerde rahatsız edecek hiç bir şey yok onun giymediği kıyafeti bir şey olmadığını göstermek için kardeşi giyiyor böyle bir huy çıkardı son bir ay ve ben ne yapacağım bilmiyorum