Mxmxy Sezeryanla Doğum yaptıktan sonra hemen tekrar hamile kalıp yine sezeryanla doğuran var mı arkadaşlar
allwrite Mxmxy var, k.valide. Eşim 4 aylıkken ikinciye hamile kalmış. İkisi de sezaryen. Ablamın eltisi de aynı, 12-13 ay ara ile iki sezaryen.
Mxmxy edasusari Korun bence biz doğru düzgün korunamadık üst üste oldu hep benim çocuklar şuan çok zorlanıyorum mesela
Aklimideliricem Mxmxy ikisinin arası 1 yıl. Ameliyat 2si de aynı oldu öyle araları yakın diye çok ağrıdı felan diyemem kötü bir durumum da olmadı çok şükür
Mxmxy Aklimideliricem Benimde öyle oldu şuan da bir yaş iki ay olacak aralarında bende doğuma gideceğim yakında