aslhnkrts 1771717 1,5 yaşında kestik . Bir hafta oldu hiç aramadı istemedi de . Doktorumuz keselim dedi
cigdemasyaa Melisayda Nasıl ilerlediniz peki benim bebeğimde 7 aylık asla mama istemiyor normal yemek istiyor
Rabiiul 1771717 haftaya 15 aylık olacak yemekten sonra bile mama diyor 4-5 diş beraber geliyor yeme düzeni de bozuluyor ne olacak bakalım
deniz2769 1771717 4 aylıktı bıraktı içmek istemedi sadece emerek kilosu da iyi gidince bizde zorlamadık
neslihanazakli şuan 20 aylık bende ne zaman bırakmalıyım kararsızım gündüz aramıyor mamayı ama çok iştahlı bir çocuk değil akşam yatmadan ve gece kalkarsa veriyorum açıkcası 2,5 yaşına kadar verme taraftarıydım ama kararsızım
Cimbom1905 1771717 merhaba 22 aylıkken bıraktırdım ama yerine bu devam sütleri ni koyduk pınarın içimin belki görmüşsünzdür gece yatmadan içer bi biberon gündüz bi kere belki oda iştahı bişi yoksa yemek yer
UrbanMom 1771717 1 yaşına gelince doktorum gerek yok artık verme sen ne yiyorsan ondan ver vitaminlerine dikkat et her şeyi yedirmeye çalış dedi gece beslenmesini de yasakladı. Emseydi 2 yas dedi ama sadece mama olduğu icin 1 yas dedi
Gizembzr 30 aylık oğlum şuan ben bıraktırdım. Eğer mi mamaya düşkün bir çocuksa vakit kaybetmeden bırakmanızı tavsiye ederim. Çünkü 6 gün oldu bırakalı ve hala çok zorlanıyoruz yatakta mama krizine giriyor. Keşke daha önceden bıraksaydım dedim çok pişman oldum. İştahını da etkiliyor bu arada mama.
dunyamveben Gizembzr merhabalar nasıl bıraktı acaba ne yaptınız 25 aylık bebeğim bırakması lazım ama çözüm bulamıyorum bir anda da kesmek istemiyorum sizin bebeğiniz büyük olup bebeğime yakın olduğu için size sormak istedim