Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Önceden çok sıcak diye sadece zıbınla uyutuyordum sonradan kendi kendini uyandırıyor diye havalar serinlemeye başlayınca kundak yapmaya başladım ama son zamanlarda artık kundağı açmaya başladı yüzüne ceker diye korkuyorum. Örtü örteceksem belinden aşağı örtüyorum. Uyku kundağı almak istiyorum daha 2 buçuk aylık hala sıçramaları devam ediyor çünkü. Yaşadığımız yerde havalar hala sıcak 1 aya kadar anca serinler. Uyku kundakları da pahalı hangisinden nasıl alsam şuan bize uyan 0.3 tog ama 1 ay sonra yetersiz kalır. Ne önerirsiniz 0.3 alıp üzerini mi örtsem sonrasında. Ya da başka öneriniz var mı?