Çok morelim bozuk lütfen aynı durumda olan anneler yardımcı olabilir mi 😭
Çocuğum 29 aylık bir çoğu kelimeyi söylüyo(hayvanların isimleri, sesleri, renkler, dışarıdaki ağaçtı arabaydı vs ) yani genel olarak bir çoğu şeyi söylüyo bizi anlıyo fakat asla 2 cümlesi yok tamam diyorum acele etmiyorum bol bol konuşuyorum hayvanlarla konuşma oyunu oynuyorum ama yok bunu yaşayan var mı neler yaptınız yaşadıysanız ?
Bundan ayrı en çok moralimi bozan kısım beni yoran kısım asla söz dinlemiyo asla yemek yerken vs durmuyo masalarda geziyo yada oturmuyo yani fazla hiperaktif artık bu beni çok yoruyo napıcağımı bilmiyorum bunu yaşayan anneler naptınız lütfen bi çözüm önerirmisiniz ?