Kızlar merhaba sizlere birşey danışmak istiyorum oğlum 8,5 aylık emeklemeye başladı hiç durmuyor bizde tayinci olduğumuz için bulunduğumuz ilçede doğal gaz yok mecbur soba yakıyoruz ama çok korkuyorum sobaya gider diye bizim burada 1-2 haftaya yanar zaten şu çocuk oyun alanları onlardan almak istiyorum ama sizce kullanışlı mı aranızda kullanan var mı fikir verirseniz çok sevinirim