15 günlük tatile çıkmıştık eve döndüğümüzde ağır bi kokuyla karşılaştık biz yokken elektrikler gitmiş ve şartel atmış buzluktaki et tavuk ne varsa hepsi çözülmüş buzdolabının arkasına o sular akmış ev leş gibi kokuyordu eşimle öğüre öğüre onları attık temizlemeye çalıştık evin her yeri sinek olmuş tüm odalarda yerde ölmüş kocaman sinekler vardı tatil yol yorgunluğuyla 2 yaş bebesiyle temizlik yapmaya çalışıyorum velhasıl bu koku nasıl gider rafları kaç kez çamaşır suyuyla yıkadım ama koku gitmiyor buzluğun kokusundan bahsetmiyorum bile kahve koyduk başka neler yapılabilir