deepwater Başlıkta da belirttim. Meslekteki 6. Senem ama hiçbir sendikaya dahil değilim. Açıkçası sendikaya üye olmalı mıyım bilmiyorum. Eğitim-iş ile görüşme sağladım bugun biraz yakın gibi geliyor ama siz hangi sendikadasınız biraz anlatır mısınız?
Aysee_38 deepwater bende sendikaya üye olmadım meslekte 4.yılım.sendikalar boş. Türkiyede de ne olacağı belli olmaz ondan olmadık eşimle