3kidsmom ilk dişinde kulaklarıyla pek oynamadı.ozmn bu kadar hareketli değildi.şimdi sürekli elleri kulaklarında .hala uyumadı hiçbişyden memnun olmuyor.geceleri ağlayarak uyanıyor bu aralar .kalpol veriyorum mecburen uyuyor.gündüzleri dışarı çıkarsa iyi ama evde baya zorluyor beni.normalde tetagil döküyorum agzına bu aralar oda etki etmedi bugun karanfilden jel yapdım inşallah işe yarar