Bebegim 15 aylik bir buçuk yaşında emzirmeye bırakmayi düşünüyorum fakat bebegim uykuya emerek geçiyor önce bebeğime etmeden uykuya geçirmem gerekiyor ama nasıl yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musun böyle bir durum yaşayan bıraktiran var mi acaba