meltmsenturk Arkadaşlar 3 yaş erkek için İgor dışında bot memnun kaldığınız bir bot önerir misiniz ? Kreşe gidiyor giyip çıkarması kolay modeller olursa çok daha iyi olur ?
livanurvealpinannesi61 meltmsenturk gezer aldım oğluma hem yünlü hem su geçirmiyor çok memnunum hemde rahat
Usnac1995 meltmsenturk Kreşe gittiği için almayı bile düşünmüyorum ben ya . 3 yaşında benimkide zaten hep arabayla gidiyoruz heryere. Kar yağınca oynamak isterse kalın çorapla ayakkabı giydiririm dedim. Zaten kışın pek dışarı çıkılmıyor.
Zlm meltmsenturk decathlonda su geçirmez botlar var 3 kıştır kullanıyorum çok memnunum su birikintisinin içinde zıplıyor ayağı Damla ıslanmıyor