Kayra_68_aksaray ben özelde taktırdım zatende tipleri vardı 10 yıllık taktırdım güvenilir dedi hormonlu zaten tavsiye etmedi emziriyorum da zaten bi yandan ama sanırım devlette takılan ücretsizlerde kayma çok oluyormuş okuduklarıma göre burada o yüzden sormak istedim tabi ki tek ona güvenmiyorum ek korunmada yapıyorum yinede sormak istedim teşekkür ederim cevaplarınız için ama kayma konusunda bilgim yok benimde hiç bir rahatsızlığım olmadı 2. Ayı dolduruyoruz ara lekelenme oluyor bi kaç gün o kadar oda bu ay çok az oldu geçen aya göre 🥹