Arkadaşlar, annemler il dışındaydılar. Dönünce ısrarla gelmemizi, torunlarını özlediklerini söylediler. Gittiğimde annemin yüzünde döküntü vardı, uçuk değil dedi. Geçen hafta cuma günü gittik, ben öpme yine de ne olur ne olmaz dedim. Bebeğimde 3 gündür halsızlık var, normal değil, dün baktım ağzının kenarlarında sivilce gibi birşey çıkmış 3 tane , yine halsizlik, iştahsızlık ve huzursuzdu, bu sabah daha da artmış, kalçasında ayaklarının kenarında karnında vs , ben şimdi dua ediyorum el ayak olsun uçuk olmasın diye, annemi aramamak için kendimi zor zaptediyorum, resmen bebeğimin hastalığı yanında kendimi terbiye etmeye çalışıyorum, ne olur bana deyin ki uçuk dudakta olur, annemin ağzında dudak çevresinde sıvı dolu birşeyler yoktu, yüzünde döküntü kızarıklık şeklilde vardı sanki, çok korkuyorum, bugan randevu aldık , çoçuk doktoruna götüreceğiz.