asilsmom_ Nazliezgi gunaydin ben de cok sıkı bir diyetteyim ve cok iyi gidiyor ac geziyorum ama alistim😀
Nazliezgi asilsmom_ aç kalarak sağlıksı diyet yapmayı uygun bulmuyorum bi uzman desteğiyle ol ası daha sağlıklı bence ama sen bilirsin tabi 🥰
Nazliezgi goldengate teşekkürler cnm evet öyle iştah açıyor ki sorma 😃 valla süpersin ben de yapabilsem sporu daha iyi olacak
Tubanurrr Nazliezgi bugün diyetimin 86. Gunuymus 93.8 ile başladım bu sabah 80.8 geldim ay çok mutluyum gerçekten 13 kg vermişim çok mutluyum bugün ☺️