Merhaba kızlar 5 yaşındaki kızım sürekli popom kaşınıyor dıyor dün akşamda kaşıntıdan duramadı sürekli popo yıkadık uykuda salya akması çok fazla var yemek yedikten sonra karnım ağrıyor dıyor diş gıcırdatma çok fazla var ben daha önce bunu öfkeli bir çocuk olmasına bağlıyordum ama şimdi hepsini düşününce acaba bağırsak kurdu olabılır mı ya ben kucukken bende de vardı iştahsızdım kızımda iştahsız bır çocuk acaba doktora gitsem gaita testi felan ıstermı bunu özellikle soruyorum çünkü ilçedeyim doktor için merkeze gitmem gerekiyor kızımda bır sabah erken bırde aksam tuvalete gider alamayabilirim gaita offf kafamda yine deli sorular