Merhaba kızlar dogum yapali 1 sene oluyor her ay 26 27 günde adet görüyorum 6 gün sürüyor ancak kanamam cok fazla oluyor. Başta bekledim dogum sonrasi normaldir düzelir diye. Çevremde de öyle diyenler olmustu 6 ay benimde yoğundu sonra düzeldi falan diye. Dogum sonrasi değişiyor falan dediler. Baktım düzelmiyor haziranda doktora gittim polip var dedi 3 ay sonra gel bidaha bakcam dedi yine gittim polip dedi kurtaj gibi alcam dedi. Kendi dogum yaptıran doktorum hastaneden ayrıldığı başka ile gittiği için ona gidemedim maalesef ki. Başka özel doktora gitmiş oldum. Ancak hemen onun lafıyla işlem yaptırmak istemedim. Daha sonra baska doktora gittim o da polip gormedim dedi duphaston verdi adetin 16. Gunu başla 10 gün sabah akşam kullan 3 ay boyunca dedi. Daha sonra bide devlete gideyim dedim polip var mı yok mu anlamak icin devletteki doktor alttan bakmadı bile karnımdan baktı doğru düzgün ilgilenmedi polip oladabilir olmayadabilir dedi cerazette verdi. Ben şimdi kafayı bozacak gibiyim. Biri diyor polip var kurtajla alcam biri diyor polip yok ilaç veriyor diğeri alttan bile bakmadan başka ilaç veriyor. Yaşadığım yer küçük bi il. 1 tane devlet hastanesi var özelde de sadece 3 doktor var. Napacagimi bilmiyorum takıntı oldu artık bana. Dogum sonrasi böyle çok kanamalı regl yaşayan var mı doktora gittiniz mi nasıl Bi tedavi oldu bu sorun için duphaston kullanan oldu mu