48 günlüğüz
İlk 40 gün mama+meme şeklinde gittim 8 gündür sadece anne sütüyle ilerliyorum ama bebeğim 2. Haftasından beri sürekli boğazına kaçırıyor sütüm tazikli geliyor sanırım silikon uç kullanıyorum makas şeklinde de tutuyorum yine aynısı oluyor hırıltılı nefes alıyor beslenme sonrası doktora götürdüm dün stetoskopla baktı bişey duyamadım ama emin olmak için film isteyelim dedi film sonucuna bugün götüreceğim ama insan korkuyor ciğerine süt kaçırır mıyım diye nasıl çözüm bulabilirim bu arada biberonla da aynısını yapıypr