6 ay 17 günlük bir bebeğim var. uykusu düzenli akşam 8-9 da yatar sabah 6-7 civarında uyanır. gece 12′ye kadar uykusu bölünmüyor genelde uyuyor. ama 12′den sonra yenidoğan bebek gbi iki saatte bir uyanıyor ve meme istiyor. emmiyor da doğrı dürüst. üç beş dakka memede tutuyorum geri uyuyor. ne yapmamı önerirsiniz? uykum sürekli bölündügünden verimli bir şekilde uyuyamıyorum, sersem gibiyim😔