CankizimRavzam su sizden akıp alt kattakilere zarar verdiyse bedelini ödemek zorundasınız. Daha dün bununla ilgili bir mahkeme kararı gördüm.
Su eve dolarken eşiniz neredeydi. O da evden çıkarken o suyu görmüş olmalı. Su akan çeşmeyi o kapatmış olabilir.
Kesintilerde böyle taşmalara neden olan lavaboda biriken bulaşıklar, leğen vs türü eşyalardır. Giderden suyun gitmesine engel oldukları için lavabo dışına akar.
Yönetici tesisat kaynaklı bir sorun diyorsa ev sahibinizi ilgilendirir bunların hepsi. Her şeyi yaptırıp tazminat ödemesi gereken o olur. Ama sizden kaynaklı bir sorunsa siz ödemekle yükümlüsünüz.
Polis ifade almaya geldiyse belli ki siz işbirliği yapmadığınız için komşularınız çağırmış. Anlatın olanı, olsun bitsin