esraalya05 Selam kızlar agustos ayında eşimle bişiler oldu ve ben 4 gün adet gördüm ama bu ay hiç olmadım sizce hamilemiyim doktora randevu aldım günümü bekliyorum
mutlukidss Buradaki arkadaşlar nasıl yardım edecek ki canım ya hastaneye gideceksin yada hemen evde test yapacaksın yani hamileysen bile buradaki insanların sana yardım edeceği bişey yok ki