Oğlum 5 buçuk kızım 1 buçuk yaşında. 2. Çocuktan sonra hatta hamileyken düşünceler sardı içim daraldı hala devam ediyor. Tek çocukken ne mutluymuşum diyorum oğlumla aşırı ilgilenirdim şimdi eskisi gibi bakamıyorum ona hem bölündüm hem parçalandım her şey yarım her anlamda kendimi kötü hissediyorum yardım edin