sum11 evet bende oldu kırkım da kesildim bir süre sonra yine olunca regl oldum sandım doktorumla konuştuğum da o regl değil vücud da birikenleri atman çok iyi regl olunca anlayacaksın onu dedi sonra bitti normal regl olmaya başladım. Tabi siz yine doktorunuza danışın.