SheDoesntCare
Valla doktor toz verdi suya katıp içsin dedi o bizde işe yaramazdı
Bi doktorda kulak çöplüğüne krem sür POP’suna koy çıkar dedi öyle yapıyordum arada bi agladıgı zamanalr yapıyordu ozaman ama korkardım enfeksiyon kapar diye fazla yapamazdım yaptığım zaman hemen rollerini normal yapardı
Bazen suya zeytin yağı koyardım sıcak su ama ılık böyle onunla yapardı