3.5 yaşında oğlum hem grip hem boğaz enfeksiyonu var 4 gün oldu antibiyotik de kullanıyoruz iburamin de sprey de var ama çocuk yattığı anda felaket tıkanıyor balgamdan ve gece 10 kez ağlayarak uyanıp öğürüyor çok yıprandım yüksek yatırıyorum serumla sürekli temizliyorum buhar da yapıyorum ama etkisi sıfır, var mı öneriniz ☹️