Kızlar arkadaşımın bat’ı 16 eylüldü ama daha regl olmadı. 16 eylülde erken gebelik testi yapmıştı çok silik bir çizgi vardı 17 eylülde kan verdi negatif çıktı. Bugün evden çıkmadan yeniden test yapıyor ama 2 dk bekleyip çıkmayınca bırakıp gidiyor. Eve döndüğünde test fotoğraftaki gibi. İdrarı biraz fazla damlatmış dağılma muhtemelen o yüzden ama ben 1 yıl boyunca test yaptım kendi testlerimde hiç böyle bir kuruma çizgisine denk gelmedim. Bu şekilde bir kuruma çizgisi gören var mı yorumlarınızı merak ettik
