Selam anneler. Oğlum 23 aylik aslında 3 4 ay kadar önce ayakta sallamayı bıraktırmis sayilirdim yani bi 10 15 gün sallanmadan uyumuştu. Ama sonra hastalandı uyuyamadi, sonra ben grip oldum uzun uzun uyutmaya çalışmaya takatim yoktu sonra tatile gittik vs derken tekrar ayakta sallanmaya alıştı. İki gündür tekrar sallamadan uyutmaya çalışıyorum ama cooook uzun sürüyor. 2 2 buçuk saat sürüyor. Zamanlar kisalacak mi bu uykuya geçiş süresi. Yani uzun bir süre bu şekilde 2 saatten fazla sürerse Ben kesin pes ederim yine sallamaya döneriz gibi geliyor🥲