muanka Kızlar bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu varmış iki haftadır antibiyotik kullanıyoruz 😔Hijyenine çok dikkat ediyorum kirli kısımla tekrar silmem alttan üste de temizlemem altını da asla kirli bekletmem neden olabilir başınıza geldi mi?
Tatlican muanka Bazı bebekler çabuk hasta oluyor. Benim kızım ilk 2 aylıkken oldu. Daha sonra birkaç sefer daha oldu. Büyüdükçe bağışıklık kazandı vücudu. Korkma çoğunlukla kızlarda oluyormuş. Allah şifa versin.
sjhdje muanka benim oğlumda böbrek genişlemesi var onun için enfeksiyon gecirmemesi lazım onun için belirtileri sordum ateş veya koku oldumu idrarinda