selmagokk ne zamandan beri bu şekilde acaba ? Benimde bebeğim 3 günlükken mamaya başlamıştık biberondan kolay akınca meme istemedi ama ben biberonla kendi sütüm ve mamayla doyurdum karnı doyduktan sonra ısrarla çok ağlatmadan meme verdim öyle öyle alıştı bir şekilde memeye tekrar ve emzik vermedim ilk 1 ay çünkü bana göre emzik vermekte başta meme reddi yapıyor şu an sorunumuz yok çok şükür 10 aylık stres yapmayın lütfen siz karnı doyduktan sonra emzirmeye devam edin pes etmeyin bebek anneninde stresini hissediyor