aybuke1211 2 aylık bebişim beşiğinde yatmıyor yanımda yatmak istiyor alışma söz konusu değil beşikte yatırdım sürekli şimdi hiç istemiyor beşiği nedennn
Meri-Mel aybuke1211 Temas ile gündem ne alaka dedim yanlış etiket olmuş İsrail mevzu sandım 😂😅🙈 Çünkü anne kokusu varken neden beşikte yatsın ☺️
organikirmik aybuke1211 10 aylık olmak üzere beşiğinde sadece 1 ay yatabildi ne o uyuyabiliyor ne Ben uyuyabiliyorum beşiğinde yattığı zaman. Ne yapalım bizimki de böyle olsun 😅
Meri-Mel aybuke1211 Canım sonra da inan keşke sarilaa diyeceksin o kadar hızlı büyüyorlar ki 1 yaştan sonra yeelerinde durmayinca gücün yettiği kadar yap 😌❤️🫂
pag Ben hep yanımda yatırdım çünkü ana kuzusu beni istiyor 🥹4. Aya girdik yavaş yavaş beşiğine alıştıracağım