yapraksarma Evet kızlar havalar soğudu bir fikir alışverişi yapalım kaç tog giydiriyorsunuz. Hangi marka kullanıyorsunuz. Elyaf dolgu mu polyester mi pamuklu mu tercihiniz neler 🌸🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim yapraksarma ben civilden 1.2 tog aldım ilk defa bir şey aldım civilden kullanmadım da daha nasıl bilmiyorum. Birde çok soğuk havalar için 2.5tog alacağım odamız soğuk oluyor bizim
ollaluna7 yapraksarma lcw dan alıyorum genelde 1.6 tog olanlardan bir tane de geçen sene e bebekten almıştım 2 tog ikisinden de memnunum elyaf dolgu ikisi de
miniklerimad yapraksarma 2.5 tog kullanıyorum birde iki 3 ayrı marka kullanmama rağmen en iyisi 2.5 tog olan birde bir beden büyük tercih ediyorum rahat oluyor
hunilimomy yapraksarma Slumbersac alıyordum normalde dogalgazli 1.0 tog yetiyordu ama ev degistirdigimiz için defactodan 1.6 tog aldim eger kalin gelirse tekrar slumbersac alicam. Alt üst pijama gibi istiyorum ama onlar cok uc fiyatlarda baktiklarim maalesef
yapraksarma KendiEvimdeDeplasmandayim bende 2.5 tog kullanıyorum sadece atletle bizimde soğuk oluyor odası derece var 20-21 derece arası genelde bende yeni arayışa girdim cantoy diye bir marka gördüm acaba kullanan var mı ki🌸 sizinki elyaf mı pamuk mu acaba
guzelanne564 Elanınuykutulumları sayfasından almıştım geçen sene çooook memnun kaldım bir kere bile ne üşüttü ne terletti kumaşı pazen bir de büyük dikiyorlar bu sene de giyer 👍🏻
goldengate Kitsu bende 1 tog aldim suan uzerinde. Geceleri kontrol ettigimde gogsu soguk oluyor oda isisi 20-24 arasi
yapraksarma Kitsu ben ilk e bebekten aldım benim kızım çok terleyen bir bebek aşırı terletti sadece atletle giydiriyorum birde. Sonra lcw aldım o iyiydi bu sene biraz küçülmüş gibi şu an giydirdim ama yeni arayışa girdim eğer içine sinen olmazsa yine lcw alacağım
isum geçen sene ebebek 1Tog aldım ancak yıkandıkça inceldi, üşüttü sanki diye hissediyorum ancak şimdi Lcw almayo düşünüyorum, kullanana varsa fikir almak isterim
yapraksarma isum ben kullanıyorum memnundum ama dolgusundan emin olamadım acaba polyester iyi mi kötü mü eminde olamıyorum internette bakınca kötü diyor ama kullananlarda memnun bende dahil
KendiEvimdeDeplasmandayim yapraksarma elyaf sanırım seçenekleri olduğunu bilmiyodum 😂 hiç duymadım belki kullanan vardır 🫶
guzelanne564 yapraksarma dolgu olarak bilmiyorum çift kat pazen kumaştan size özel dikiliyor isterseniz sayfasını bi inceleyin
Kitsu goldengate ben oda derecesini bilmiyorum ama terketti bir tog bile ya. Bugün biraz hasta ilaç verdim iki kere üstünü değiştirdim giydirmedim mesela. Sanırım karda kışta ancak kullanırım. Belki bebiş terliyordur soğuyordur ondan size soğukmus gibi geliyordur
yapraksarma goldengate yok ya benim kıza 1 tog yetmiyor bilmiyorum ki aşırı terleyen bir kızım var ama yinede 2,5 tog alıyorum miss gibi uyuyor içine sadece atlet giydiriyorum
Kitsu yapraksarma benim bebeğim de öyle terliyor. Karlı kışlı hava da ancak mi olur bilemedim. Ben birde 9 aylık bebeğe 9 aylık tulum aldım muhtemelen hızlı küçülecek 😅 yikarida biri sayfa ismi vermiş onu inceliyordum ben de
yapraksarma ollaluna7 lcw elyaf dolgu olanları var mı hiç denk gelmedim bir araştırayım teşekkürler 🌸🌸
yapraksarma miniklerimad evet bende genelde bir beden büyük alırım. Peki siz hangi dolgu tercih ediyorsunuz?
yapraksarma isum biz e bebekten aldığımızda terleme sorunu yaşadık. Lcwdan aldığımızda çok şükür yaşamadık ikiside 2,5 togdu