İnstagram da gördüm yakında ücretli olcakmış ilk önce yabancı ülkelerde başlıycakmış reklamları izlemek istemeyenler ücretmi ne ödeyecekmiş zaten beleşe mi kullanıyoruz internet parasını kendileri mi veriyor doğrumu bu acaba varmı aranızda gören duyan