Kızlar bugün tam 60 günlük olan bebeğim var lohusayken 32. Günümde kanamam kesildi ama tam 40. Gün 7 eylülde ) gelmeye başladı 3gün sürdü doktorum regl olduğumu söyledi fakat 17 eylülde tekrar kanamam oldu 4 gün sürdü ve bugün yine kanamam başladı çok yoğun değil ama normal midir değil midir anlayamadım yaşayan var mı