Benim de oğlum 4 yaşında kızım 1 aylık, kardeşine karşı hissettirmemeye çalışsa da kıskançlığı olduğunu anlıyorum gözlemiyorum. Çok hırçınlaştı ve öfkeye meyilli oldu bu süreçte , hiç yapmadığı davranışları yapıyor bambaşka bir çocuk gibi 🥹 nasıl aşarız bilmiyorum