rukenduz123 kan değerleri iyiyse doktorunuzun dediği gibi yemesi için zorlamayın evet yemeyince üzülüyor insan ama biraz bırakın bakalım kendisi gelip yemek ister belki? Bu arada yemesi için herşeyi deniyoruz ekranda bunlardan birisi ama açmamanızı tavsiye ederim zaten yediklerinden birşey anlamıyormuş onu izlerken ve yemekle ekranı bağdaştırmasın ❤️ acıkınca illa ki gelip yemek isteyecektir diye düşünüyorum