Valla baktım. Ayağı buz dün gece çorabını giydirdim çünkü benim ayagım dışarda kalsa üşüyordu bugün çok kalın giydirdim üstünü ama o yüzden bu gece çorap Giydirmeyebilirim ama kış bastırınca ben uyku tutumu ve çorap giydiriyorum ben ayagım açıkta kalsa usurum