Merhaba anneler oglum 2 yaşında 5 aydır
Memeye elvada deme sürecinin içerisindeyiz doktorun hızlandırmasıyla konuşarak ve güle güle meme kitabı eşliginde sabah uyandıgındaki memesi hariç hepsini kesdik ama sabah uyandıgındaki meme sürecimiz o kaear sıkıntılı ki onu kesemedik hep aglıyarak uyanan bir bebekdi ama şuan inanılmaz bir meme krizi ile uyanıyor emziriyorum ama 2 saat agzından bırakmıyor daha sonra aglıyor hrıçınlaşıyor be vuruyo yanında sesizce sakinleşmesini bekliyorum ama artık bu durum beni çok ama çok yıpraatı gün içindeki 2 yaş krizlerini tolere edebiliyorum fakat sabah uyandıgımızda her sabah ciddi aglamalar artık modumu ciddi düşürmeye başladı lütfen yaşayan tavsiyesi olan annler yazabilirmisiniz