Bence kendinizi şartlamayın 3. Gün 5. Gün diye önemli olan bebeğin emebilmesi bende neredeyse 2 buçuk ay uçla emzirdim çünkü önemli olan bebeğin doyması beslenmesi. Gün içinde uyanıkken ara ara cıplak göğsü teklif edin ama zorlamayın. Çok aç olduğunda ve gece denemeyin çok sinirlenip emmek istemiyorlar bir kez tutup emmeyi öğrenince de asla bi daha silikona dönmeyin. Uzun oldu ama inşallah faydalı olmuştur bende başta çok korkmuştum ama bebişler büyüdükce daha kolay adapte oluyor 🤭