Herkese merhabalar tekrardan😂
Sizden akıl almaya geldim. Benim kızım 1 yaş 22 günlük. Bu zamana kadar hiç ayakkabı giymedi. Yürümediği için gerek duymuyorduk. Şuan yürümeye başladı yaklaşık 1 haftadır. Ve bugün ona gidip ayakkabı aldık. Ama aslaa giymiyor. Ayakkabıdan korkuyor. Ayağına giydirdiğimiz anda çığlık çığlığa çıkarana kadar ağlıyor, basmıyor yere. Bu durumu nasıl aşacağız? Nasıl alıştırabilirim? Lütfen bana bir akıl verin. Ev içinde ayrı bir tane aldım daha yumuşak ve hafif ama ona da aynı tepkiyi veriyor. Ne yapacağımı şaşırdım🤦🏻♀️ yardım pliissss