Oğlum 3 yaşında yaklaşık bir haftadır kakasının ilk çıkan kısmı simsiyah geriye kalan normal renginde. Demir vs kullanmıyoruz kakayı boyayacak birşey de yemiyor zaten komple siyah değil sadece en başı. Başına gelen var mı endişelenmeli miyimmm ya kafama çok takıldı