ummukerem Ben başlıyorum kızlar, Normal doğum sonrası hemen ayaklanıyorsun kendi işini kendin yapıyorsun hiç sezeryan gibi değil külliyen yalan alttan o kadar çok dikiş vardı ki 1 hafta oturamadım hep sancı çektim tuvalete çıkamadım Sizin duyduğunuz en klişe yalan neydi?
gygo ummukerem Ben ilk tuvalete çikacakken korktum sadece başka türlü acımadı ama karnıma bastırdıklarında acımıştı baya
Snp57asel ummukerem normal doğumda hemen süt geliyormuş sezeryan da gelmiyormuş ben sezeryan oldum Allah’ıma sukur sütüm de gelmişti hemenn
menesahasan ummukerem bebek çıktıktan sonra rahatlıcaksın dendi odama geçtim hala ıkınıyodum doğumdan 2 saat sonra tekrar ameliyata girdim 80 dikişim vardi 10 gün yogun bakımda kaldım 3 ay kalçamın üstüne oturamadıım
[silindi] ummukerem *Vajinal doğumda sütün hemen gelir dediler, 3 gün gelmedi *İlk 40 gün bebekler hep uyur dediler, uyumadı *Birde kendime söylediğim yalan var, bi doğursam gerisi hallolucak, hallolmadı 😅
ummukerem gygo ben bi hafta yapamadım dikişler makata çok yakındı zorlamaktan çok korktum valla doğumda ıkın ıkın mahvoldum zaten 😶🌫️
pozitifzey Snp57asel evet sorma benimde hemeen gelmişti herkese aynı kaftan biçiyorlar bu doğum olayında malesef ama herkes aynı değil
ummukerem [silindi] herşey daha tepetaklak olmuş🫣 o uyuyan bebeler kime denk geliyor bende bilmiyorum
bloommom ummukerem ben hep doğursam gerisi hallolur diyordum ama film doğunca başlıyormuş kendime yalan söylemişim ama ben gerçekten normal doğumdan 1 gün sonra ayaklanmıştım
ummukerem bloommom ay gerçekten sudan çıkmış balığa dönüyor insan ve bi yığın sorunla kundaklanmış bi bebeyle kalakalıyorsun
haticekkk ummukerem sezaryen doğurursan anneyle bebek arasında bağ olmuyo dendi psikolojik baskı resmen anneyle bebek arasında nasıl bağ olmaz
ummukerem haticekkk en saçma sapan söylem de bu bence. Doğurarak ana olunsaydı bunca bebek çöpe bırakılmaz kimsesiz bebekler bu kadar çok olmazdı. Annelik sadece doğurmakla da olmuyor okuyoruz burda da bi sürü anneyi neler yaşatıyorlar çocuklarına
ebrarozturk haticekkk gerçekten yaa, aniden sezeryana alındım ve ameliyathaneye giderken bunu düşünüyordum, ya bebeğimle aramda bağ olmazsa diye 🤦🏻♀️
Hiilyuss ummukerem dogumdan sonra sancılar bitecek sandım öyle söylendi meğersem rahim toparlanması diye bir sey varmıs dogum sancısından beterdi 😂
ummukerem Hiilyuss ay bana da ara ara sancı geldi de doğumla kıyas edilecek kadar çok değildi , doğum bambaşka bi boyut 🫠
aslhnkrts ummukerem hemen ayaklanıyorsun yalanını herkes yiyo bence 😂 normal doğurdum hemen ayağa kalktım ama sonra bi yattım kendimden geçmişim 😂 bana hiç doğumdan sonra titreme olacağını söylemediler bi de çişimi bi süre tutamayacagımı ve bunun normal olduğunu söylemedi pis yalancılar 😂
ummukerem aslhnkrts haha bak doğum masasından bende ayağa kalkmıştım onu ayaklanma olarak sayıyor olabilirler😄 zaten 5-6 tane iğne olmuştum uyuşuktu her yanım öyle bi yürüyüşüm oldu çıkıştaki sedyeye kadar sonra kalkamadım bende
Birminikaslan aslhnkrts Ay tuvalet tutamama cok kotu bir şey sırf o yüzden kaç kere enfeksiyon geçirdim.. normal dogumu seviyorum ama ben de yaptığı en büyük hasar o
Niyesordunbucevabi ummukerem Sizin dikişiniz olduğu için zorlanmışsınız Benim dikişim yoktu gerçekten ertesi gün ayaklandım
ummukerem Niyesordunbucevabi yaaa dikişsiz doğum çok çok nadir ama 🥲 önlem amaçlı bile çocuğu doktor kesiyo
melikayn Doğum sancısının adet sancısından biraz fazlası olduğu 😅 adet sancısı benim öyle bir seviyem yok dedi resmen o acı o sancı yeryüzünde tarif edilemezdi 🫢🥴
nurdan75 ummukerem benimde kendime söylediğim yalanlar varmış, logusalık yaşamıycam duugusal dalgalanmalarım olmayacak diye😀 Ek olarak konuda bağımsız ancak bir soru sormak istiyorum. Benim de dururmum biraz sizin gibiydi hem doktorun kesisi hem de kendiliğinden makata kadar oluşan yırtık nedeni ile dikişim vardı( tahminim 3. Derece) şimdi iyileştiler bebeğim 10. Haftasında. İlk zamanlar tuvalate çıkmaktan çok korkuyordum ve zorlanıyordum bir ay ilaçla çıktım şimdi o da düzeldi ancak eşimle ilişki konusunda çok korkuyorum sanki yeniden dikişler açılacak yada acı duyacağım diye. Özel bir soru olacak kusuruma bakmayın (özelden sormayı denedim ama öyle bir yer bulamadım) ama birlikteliğinizde rahatsızlık acı vs hissettiniz mi? Malesef korktuğumdan dolayı hala bir şey yapmıyorum.😔
ummukerem Dondurmalikahve hiç geçmeyecek gibiydi 🥲 ara ara gerginlik olunca dikiş yerlerini hissediyorum hala
ummukerem Dondurmalikahve ay ben hiç olmadım daha inşallah geçmiştir 😅 benim aşırı belim ağrıyor ilk günleri
zehrababy Dondurmalikahve ya ben doğum yapalı 16 ay oldu benim gerçekten sancılarım çok az oluyordu doğumdan sonra ki öncesinde baygınlık geçirirdim adet sancısından. Ama şu bir kaç aydır yine yoğun ağrılar başladı neden acaba
hll01 ummukerem o bebelerden 1 adedi bizim evde dolanıyor ama işte yemek yiyenler nerede onu bende bilmiyorum 😀😀