Bebeğim 4. ayına girecek birkaç gündür her uyutmadan önce aşırı ağlıyo sonra tak diye uykuya geçiyo. Uyku pencerelerine dikkat ediyorum ne çok yorgun ne de uykusu yokken uyutmaya çalışıyorum ama yine de ağlıyo ve çok üzülüyorum sanki kötü bi şey yapıyormuşum gibi. Benzer durumda olan var mı?